poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kartka urodzinowa ze Zwierzakiem

Przyznam szczerze, że z mediami to nie jestem jeszcze zaprzyjaźniona.
Bardzo długo się do nich przymierzałam, aż nastał moment kiedy to spróbowałam jednego z nich - gesso!
Myślę, że przerodzi się to w wielką przyjaźń bo okazało się, że jest prosty w użyciu,
szybko schnie i nie jest trudnym medium tak jak myślałam.
Tak to jest jak człowiek opiera swoje sądy na pogłoskach czy podejrzeniach :P
Jestem miło zaskoczona :)
Miałam okazję zrobić bardziej szaloną pracę (beermata 20x20cm) dla przyjaciela rodziny, 
który jest perkusistą, uwielbia Zwierzaka z Muppetów :) i akurat miał urodziny. 
Do zrobienia pracy oprócz gesso użyłam również do chlapania czarną mgiełkę 
(w Skarbnicy znajdziecie jeszcze mnóstwo innych kolorów
Białe przetarcia to farba akrylowa.
Dla dodania blasku użyłam diamenty dekoracyjne
Napisy pochodzą z kolekcji UHK "My dear Watson" z papieru "Niewinna" a tag to papier Motive.


Miłego dnia wszystkim życzy Nowakowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...