sobota, 26 kwietnia 2014

Gaj oliwny, kwiaty i nowożeńcy.

Jak już może kiedyś wspominałam nie mam ręki do kwiatów :)
Co jakiś dostanę to po jakimś czasie, kiedy przypomnę sobie
o podlaniu to już jest za późno :(
Na szczęście są sztuczne piękne kwiaty!!!
Wiosna przyszła, tulipany pięknie rosną i na mojej kartce również obrodziło :)
 Do jej zrobienia użyłam papierów - "Gaj oliwny"
oraz potuszowałam brzegi.
Piękne kwiaty to mix różnych wielkości
ale mniej więcej w kolorystyce turkusowo-zielono-białej.
Napis pochodzi z kompletu napisów Altair Artu - polskiego producenta
papierów do scrapobookingu.



Pozdrawiam z pięknego Krakowa :)
Kamila Nowakowa

1 komentarz:

  1. Piękne kwiatki i na pewno ich żywot będzie dłuższy niż żywych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...