sobota, 19 lipca 2014

Wspomnienia z wakacji

W mojej inspiracji - pierwszej w nowym DT - tym razem nie będę pokazywać kartek czy LO, tylko chciałabym się podzielić tym, co ostatnio mnie pochłonęło... niemal bez reszty ;). Uwielbiam scrapbooking w pierwotnym znaczeniu, czyli służący zatrzymywaniu chwil i wspomnień, namiętne więc robię LO i smashe. Dlatego Project Life i Pocket Pages są jak stworzone specjalnie dla mnie :)
Dodatkowo przydarzyła się okazja, aby spędzić na nimi trochę czasu, bo wróciłam z wakacji i właśnie odebrałam pakę wywołanych zdjęć.
Album ze specjalnymi koszulkami oraz zestawy kart i kit z kartkami i naklejkami miałam kupiony już wcześniej, ale czekał na właściwą okazję (a ja nie mogłam się doczekać:>)
Na początek pierwsza strona z wakacyjnych wspomnień.

 Użyłam dwóch zestawów kart (jak zwykle mieszając je ze sobą - to delikatne, pastelowe Themed Cards - Here & Now oraz ciemne i wyraziste  Themed Cards - Follow Your Heart. Do tych pierwszych będę z pewnością wracać, bo są świetne do dziecięcych tematów). 
Bazą jednak jest kit POCKET PAGES™ Kit - Right Now, który zawiera zarówno koszulki, jak i karty do journalingu w dwóch rozmiarach i dwa zestawy naklejek. Część kart jest błyszcząca i brokatowana, podobne jak naklejki. 
Część materiałów pochodzi z KITu 12” x 12” Scrapbook Kit - Life Is Good - ten zawiera papiery o wymiarach 30,5 x 30.4 cm, z których można powycinać karty, oraz naklejki. 


 I kilka zbliżeń na różne składniki - tutaj widać karty z zestawu Here and now (z serduszkiem oraz z napisem True Story), które ozdobiłam taśmą washi. 
 I karta w pełnej okazałości
 Tu kartka z zestawu Follow your heart
 A ta pochodzi z KITu Right Now
 I ta także.



A to kilka zdjęć zawartości KITu POCKET PAGES™ Kit - Right Now - to 5 koszulek do albumów z kieszonkami, 24 karty tematyczne, 10 kart brokatowych, 2 karty ozdobne, naklejki papierowe oraz naklejki tekturowe. Jest to zestaw wystarczający, aby rozpocząć przygodę z Pocket Pages, choć zawsze dodatkowe karty tematyczne się przydadzą :D


Przy okazji chciałabym zaprosić na wakacyjne wyzwanie w AltairArt - wyzwanie dotyczące własnie chwytania i uwieczniania wakacyjnych wspomnień. Taka forma nadaje się do tego rewelacyjnie :)


3 komentarze:

  1. Może kiedyś też zrobię taki album na razie nie ma kto zdjęć wywołać - a wspomnień z wakacji tego roku raczej nie będzie :( Fajna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa piękny album z wspaniałymi wspomnieniami z wakacji.Idealna praca na oglądanie jej przez wiele, wiele lat.Gratuluję pomysłu i jego realizacji.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...