piątek, 15 sierpnia 2014

Album na zdjęcia z wakacji.

Zauważyłam, że pstrykam tysiące zdjęć na wakacjach,
uwielbiam je przeglądać i wybierać do wywołania.
No właśnie. Wywołane często czekają na album,
na LO lub na jakąkolwiek formę obrobienia :)
Teraz postanowiłam przerwać niechlubną tradycję 
leżących zdjęć w pudełku i zrobiłam album na...
uwaga...niewywołane jeszcze zdjęcia :D
Oby nie było tak żeby album leżał i nie doczekał się fotek :P
Całość zrobiona jest z nowej kolekcji 
Galerii Papieru "Radość o poranku"
Wykorzystałam również kartę "Today was a good day" 
z zestawu kart "Here & now".
Do zrobienia albumu użyłam dwóch okładek z beermaty 
a środek to przycięte na wymiar karty z bloczka "Radość o poranku".


Pozdrawiam wakacyjnie


1 komentarz:

  1. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...