piątek, 19 września 2014

Motocykliści

Mam w domu trzech motocyklistów. Nie dość, że małżonek wpadł w dwukołową pasję, to jeszcze synowie... synowie od dziadków dostali pierwszy motor - ekologiczny (bo elektryczny), niezbyt szybki :P.
Nie mogłam tego wydarzenia zignorować i poświęciłam pierwszym jazdom chłopaków stronę PL. Tym razem zamiast gotowych kart rozcięłam papiery Makowego Pola Batik 7-8 i Batik 9-10. Urzekły mnie ich ciepłe, intensywne kolory, pasujące do dziecięcych klimatów. Dodałam maziania cienkopisem, tekturki i ulubioną taśmę dekoracyjną ze śladami opon - idealną na taką okazję. 






Użyte materiały: papiery Makowego Pola: Batik 7-8 i Batik 9-10, taśmy dekoracyjne, tekturki (tryby), koszulki, album

  

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. masz fajnych chłopak.ów z super pasją , nic tylko się cieszyć .....serce na dłoni ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne te motorki dla chłopców. A że można się zakochać w motocyklach to doskonale to rozumiem, sama mam prawo jazdy na motocykl i wiem jak cudownie jest poczuć ten wiatr we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się chłopcy prezentują na tych maszynach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...