piątek, 7 listopada 2014

Wyzwanie dwutygodniowe - motyw balonu :)

Dzisiaj zapraszamy Was na wyzwanie dwutygodniowe :)
Od zawsze fascynowały mnie balony -
człowiek lecąc w nim czuje się taki wolny jak ptak :)
Przenieśmy trochę tej wolności na nasze prace!
Zróbcie dowolną pracę w której użyty zostanie balon -
to on jest motywem przewodnim :)



Zasady wyzwania:
  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma:dowolna
  3. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  4. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  5. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  6. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  7. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  8. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  9. Na Wasze prace czekamy od 7 do 21listopada 2014 r.

    Propozycje naszego DT

zetka Art

Papiery wykorzystane to Galeria Papieru z kolekcji Deszczowa Piosenka
i tekturka  balonikowa ze Scrapińca.

Pasje Iluszki

Kartka komoda wykonana według tego kursu, na bazie papieru AltairArt - Floor - fantastyczne przetarte deseczki :) Szufladki powstały z papieru UHK Gallery - Sunday, a baloniki wycięłam z Galerii Papieru. Kompozycję dopełnia świetny napis ze Scrapińca - it's a girl oraz perełki w płynie. Całość delikatnie wytuszowałam tuszem Memento - Pistachio

Doti Melodia


A kto powiedział, że świąteczne papierki mają być tylko i wyłącznie do prac świątecznych?! Postanowiłam otworzyć świątecznego Holmesa. Wykorzystałam papier czerwona kurtka.

Nowakowa

Do zrobienia pracy użyłam kolekcji UHK - Silent night :) oraz napisu od Altair Art.

Srebrnolistka

Kartkę zrobiłam z papierów z kolekcji Night and day - Fish Eye, Stars/Lava i Passion z dodatkiem kolekcji SnakeSkin - pasek zielony oraz Falling Stars - Lost in space, który potuszowałam przez maskę. Dodałam wstążkę, peonię oraz napis w wykrojnika Rosy Owl "Sto lat".

Zapraszamy do zabawy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...