sobota, 1 listopada 2014

Wyzwanie miesięczne listopadowe - forma jakiej jeszcze nie robiłam/em.

Pamiętacie swoje początki w scrapbookingu
i odkrywanie różnym form prac? 
Zapewne macie już swoje ulubione i może takie,której nigdy nie robiłyście?
Ja mimo, że ze scrapbookingiem mam do czynienia od 9 lat
jeszcze nie robiłam wszystkich form ponieważ albo nie zafascynowały mnie od razu
albo nie miałam odwagi i okazji żeby zacząć. 
Dlatego wyzwanie dzisiaj dedykowane jest dla odważnych
i jest okazją do zrobienia tego czego nie robiłyśmy.
I co najważniejsze to to, że każda robi to pierwszy raz
i każda czuje się niepewnie - ale do odważnych świat należy!
Liczymy na pełne inwencji i twórcze prace.
Zapewne będziecie miały mnóstwo frajdy przy ich robieniu :)


  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma:forma scrapowa jakiej jeszcze nigdy nie robiłam/em
  3. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  4. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  5. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  6. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  7. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  8. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  9. Na Wasze prace czekamy do 30 listopada 2014 r.

A teraz nieśmiało po raz pierwszy nasze DT :)

Doti Melodia

Nie jest to łatwe wyzwanie wymyśleć coś czego się jeszcze nie robiło. Nie miałam okazji zrobić przepiśnika, więc postanowiłam zrobić prezent koleżance. Rewelacyjne do tego okazały się papiery Herbata dla dwojga z Galerii Papieru.

Nowakowa

Pierwszy raz zrobiłam ATC. Do ich wykonania użyłam mgiełki perłowe i pastelowe
oraz wycinanki z EkoDeco, te cudne motylki to oczywiście I Kropka :)

zetkaArt

Ramka na zdjęcia wykonana z papierów kolekcji Mademoiselle Camille

Srebrnolistka

Okazało się, że nigdy nie robiłam taga jako osobnej formy. Jako element występował w moich pracach nie raz, ale ten tag jest pierwszym, jakiego zrobiła. Użyłam papierów AltairArt z najnowszej kolekcji "Night&Day" - Espresso/Crème brûlée, Dodatkowo użyłam gessa, maski, mgiełek oraz tekturek I kropka i Eko-Deco. Kwiaty to duże róże w kolorze ceglastym i brzoskwiniowym pobarwione mgiełkami.

Pasje Iluszki

Forma,której jeszcze nie robiłam...U mnie to zdecydowanie LO i pewnie gdyby nie to wyzwanie to nie zasiadłabym do tej pracy :) LO powstało jako upominek dla moich rodziców z okazji 35 rocznicy ślubu. Wykonałamje na bazie papieru UHK Gallery Pastel Pięć, z dodatków znajdziecie tu papiery Studio75 oraz sporo tekturek - serducho z Wycinankicyferki i ramkę z I kropka oraz napis ze Scrapińca.
Papier bazowy ozdobiłam za pomocą masek i gesso, które wcześniej zabarwiłam zwykłą farbką. Pojawiły się również liczne stemplowania,do których wykorzystałam tusze memento. Na koniec odrobina naturalnego sznurka papierowe różyczki, perełki w płynie i kryształki.


1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...