czwartek, 10 września 2015

Gościnna projektantka: Mała Żabka

Mamy dziś ogromną przyjemność gościć na blogu Skarbnicy Małą Żabkę

Witam serdecznie, jestem malażabka/Agnieszka i jest mi niezmiernie miło gościć w Skarbnicy Pomysłów. Na scrapbooking trafiłam całkiem przypadkiem jakieś 3 lata temu, choć od zawsze miałam ciągotki do robótek ręcznych wszelakich typów. Przewinęło się haftowanie, szycie, filcaczki, biżuteria i nawet quilling. Jednak scrapowanie pochłania cały mój wolny czas. Tworzę głównie do szuflady: kartki, zdarzają się albumy, boxy i nawet blejtram się pojawił. Media dopiero odkrywam i coraz bardziej mi się podobają. Przygoda trwa i mam nadzieję, że będzie trwać... a jej efekty możecie obserwować na stafinart.blogspot.com.



Materiałoznawstwo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...