niedziela, 25 września 2016

Gościnna Projektantka: Ammaris Art

Dzis mamy przyjemność gościć na naszym blogu zwyciężczynię naszego sierpniowego wzywania Ammaris Art.


Witajcie!
 Mam na imię Kasia, w świecie blogowym Ammaris Art. Jest mi niezmiernie miło, że mogę zagościć na blogu Skarbnicy Pomysłów. Moja przygoda ze scrapowaniem zaczęła się dwa lata temu temu. Wcześniej było szycie i biżuteria, ale ostatecznie to papier okazał się bezkonkurencyjny. Zaczynałam od kartek, potem pojawiły się pudełka, tagi i ozdoby do domu. Lubię różne style, często tworzę prace romantyczne i eleganckie, z mnóstwem kwiatów. Zdarza mi się również zaszaleć z mediami i użyć dodatków  zupełnie z papierem nie związanych.
W pracy użyłam najjaśniejszej wersji papierów (obu stron - kropek i różyczek) z bloczka Ever and Always oraz papieru Body&Soul - 01/02
Zapraszam Was serdecznie do mojego świata: Ammaris Art 





Wykorzystane papiery
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...